Jobbcoach !

Idag steg jag upp till jobbcoachen och vi snackade i 30 min om datorspel, samt 
allt som har med datorer att göra, hehe. Sedan satte vi upp ett mål till nästa gång vi
ses om vad jag ska ha gjrot tills dess med andra ord, nu får jag göra mig själv stolt
helt enkelt.
 
Just, ja vi ska börja ta tag i intervjuträningen också och det sker med en av hans
kollegor först och sedan hans chef. Det blir spännande detta om vart det leder
och sådär, hihi.
 
Att fixa en egen jobbcoach och få en så pass bra jobbcoach är nog det smartaste
jag gjorde under 2012 tror jag, hehe. Jag rekommenderar er att kolla upp en jobbcoach om ni
har svårt med att få jobb eller om ni är "osäkra" allmänt kring olika saker som har med
jobb att göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0