Jaha !

Inte direkt min kväll detta skulle jag tippa på. Varför taggar man sig själv för att
ha kul ibland för att bli besviken varje gång? Fattar det inte eller så leker en såkallad
gud med mig varje gång, för att göra mig irriterad.
 
Jag åker för att träffa en polare efter 1 år och det enda vi har gjort är att laga mat
ihop typ. Han drog till sin granne i en timma och nu lade han sig och sov. Varför
åkte jag hit ens?!!
 
Jag sitter med min laptop i och för sig samt har musik på i bakgrunden, men
jag är halvsjuk och ändå åkte jag hit men visste jag detta då hade jag varit hemma
med all säkerhet för det här är inte schysst !
 
Äsch gör fan inte om detta alltså, USCH !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0