Godmorgon !

Godmorgon !
 
Idag har jag fått någon form av "ryck" eller vad man ska kalla det eftersom detta
knappast är normalt någonstans. Jag lade mig vid halv 4 och sov till kl 6. Jag steg
upp och läste roliga Bellman historier i badkaret och efter det kikade jag i postlådan för
att ta ur all post och då sorterade jag dem i 2 högar.
 
Ja, efter det har jag tagit hand om disken och diskat stekpannor, etc. Jag vet inte om
detta är normalt att göra efter så pass lite sömn alltså, haha. Nu är tanken att jag ska
laga en god frukost för att sedan skriva en inköpslista ifall jag hittar en bra lägenhet i
samband med att jag eventuellt får börja jobba i februari.
Jag vill vara förberedd helt enkelt.
 
Hm, sedan ska jag fixa ett dokument med min och Arvids äventyrslista som vi kan
uppdatera då och då om vi kommer på fler resmål eller aktiviteter. Sedan efter detta då
ska jag ta en löptur har jag tänkt för att börja ta tag i onditionen som är "usel" i mitt tycke.
 
Detta måste vara den stördaste morgonen någonsin och dagen har bara börjat. Jag ska
springa på ett ärende, höra av mig till "gamla" vänner, samt boka en tid till intervjuträning,
jag ska kolla med tränaren när fotbollen börjar igen. Jag ska eventuellt styrketräna idag med.
 
Ja, en galen dag som lär sluta med tat jag kommer att sova osm en gud under natten
som kommer och då kommer jag må underbart imorgon, hihi.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer
Postat av: Arvid!

Grym morgon Ohlsson!

2013-01-07 @ 11:25:04
Postat av: D

Aa för fan Arvid !!! :D

2013-01-07 @ 14:20:43
URL: http://bloggnyllet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0