Fredag !

Nu har man tränat i 2 dagar efter jul-uppehållet och det var på tiden känner jag nu då
kroppen är riktigt otränad (enligt mig). Åtminstone är orken typ borta, men löpträningen
igår gjorde susen tror jag och på söndag kommer jag ta en löprunda igen.
 
Jag måste komma tillbaka till en bra form nu innan säsongen börjar igen med
fotboll och om jag får ett jobb också då måste jag vara förberedd och redo helt enkelt.
Det är bara att börja kötta som fan helt enkelt !
 
Ikväll ska jag vara med några polare och ha kul för depptiderna har varit känner jag.
Nu är det dags att bara leva i nuet och göra framtiden klockren på det bästa möjliga
sättet. Samt inte tänka för mycket som jag har en tendens att göra ibland, för det
förstör mer än vad det hjälper !
 
Nu ska Pappa Ohlsson ERAN början, fattar ni !!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0