Fredag !

Jag vaknade för ungefär 45 min sedan efter att ha sovit sedan 22:00. Det är
skönt tat kunna lägga sig "normalt" faktiskt och gå upp som en normal person som
är på väg till sitt jobb eller utbildning.
 
Nu blir det frukost och sedan tänke jag spela lite FIFA och Skyrim på stationära efter
det ska jag spela FM på min laptop. Jag ska förmodligen ta en promenad vid 10 ungefär
och sedan förbereda mig för styrketräningen som kommer innehålla mag/rygg övningar
och lite armar också.
 
Sedan ikväll blir det att åka till Gusum där man ska vara med Martin Gusum och
Virre Sörping ! Vi ska se på Ronny & Ragge medan vi tjockar chips, dipp & läsk, mums !
 
Det blir med all säkerhet en skön fredag detta och hoppas ni också får
en bra fredag. Håll utkik under dagen för det sker nog lite på denna blogg ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0