Fredag !

Idag steg jag upp halv 10 och jag sov riktigt skönt faktiskt som jag har
gjort nu i 4 dagar i rad. Det känns bra att vinden vänder på någon front och då orkar
man mer än vad man brukar också, så nu vet man ju varför sömn är sjukt viktigt.
 
I vilket fall som helst har jag städat hallen, köket och mitt rum. Jag har ordnat med
all disk, samt diskat rent kastruller och stekpannor. Nu ska jag koppla av med mitt kära
kaffe till Defqon 1 2012 som jag kikar på emellanåt och spela FM12 på laptopen med
Freiburg som jag tror kommer gå rätt bra att spela med, hihi.
 
Efter kaffet, då ska jag fixa rent diskbänken, diskhon, osv. För att sedan dra mig mot
min kära jobbcoach där jag först ska göra en intervjuträning med en av hans kollegor
och efter det ska jag ha möte med jobbcoachen. Jag hoppas det går bra allt !
 
Ikväll får man se vad som händer, men jag antar att jag ska till Gusum då jag knappast
tror att min dotters mor hör av sig idag och ber mig komma ikväll. Vem vet hon kanske hör
av sig mot alla odds just idag, men då tappar jag nog hakan ;)
 
Jag hoppas ni får en klockren dag och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0