FIFA13 [Hamburg]

Nu har jag spelat en halv säsong med Hamburg på samma karriär som jag
spelade med Blackpool faktiskt. Jag tog Blackpool till ledning i Premier League och
sedan fick jag anbud av just Hamburg, därför tog jag över Hamburg under halva säsong
i början av december.
 
Jag tog Hamburg till en dubbel samma säsong och nu ska man försöka vinna trippeln
med dem här nästa säsong också. Jag har 25 mille kvar till nästa säsong, så detta
kan bli riktigt bra tror jag, hehe.
 
Startelvan och formationen: 4-3-3 (Defensiv)
 
 
Bänken:
 
 
 
Ligastastistik:
 
 
 
Skyttekung:Seydou Doumbia med 18 mål (Schalke 04)
 
Assistkung: Perisic med 11 assist (Dortmund)
 
Bästa målvakten:Weidenfeller med 17 hållna nollor (Dortmund)
 
 
Tyska cupen statistik:
 

Skyttekung:Heung Min-Son med 6 mål (Hamburg) 
 
Assistkung:Ginczek med 3 assist (S:T Pauli)
 
Bästa målvakten:Tschauner med 3 hållna nollor (S:T Pauli)
 
 
Jag är riktigt nöjd med denna säsongen och jag hoppas verkligen att nästa blir
ännu bättre med 3 titlar. Dock är inte säsongen slut ännu såg jag nu, då jag har ett VM
att spela med Polen, så kommer antagligen en uppdatering kring det om några dagar eller
något, får se kanske sker idag, hehe.
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0