Tisdag !

En dag i Mjölby hos dottern när hon fyllde 1 år. Det har gått fort, men det är bara att
vara anpassningsbar och ha tålamod. Förr eller senare belönar det sig och det börjar bli
lättare och lättare. Tog en bild idag och då serm an hur lik hon var mig när jag var lika
liten, hihi. Dock har hon hennesm ors leende och det är lika fint varje gång.
 
Det var roligt trots att Stella var lite små sjuk på sin dag, men hon hade roligt ändå
tills hon ville sova på sin mamma, gulligt värre ! Sedan skulle jag ha gjort en grej, men
en person dök inte upp så får sen är jag gör den grejen någon annan gång.
 
Därför åkte jag hem till Norrpan vid 18 istället för att hjälpa Arvid med att handla
mat och sedan laga maten för att käka den till Champions League matchen som
sändes på TV6 mellan Celtic - Juventus.
 
Nu sitter man här och ser på Boston - New York i NHL. Sedan såg jag att FBK är
om HV71 i Elitserien med, så denna dag har varit riktigt fin !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0