Tisdag !

Idag hade jag mitt sista möte med min jobbcoach. Det känns lite trist då han var
lätt att prata med, kom med bra värderingar/råd, han fick mig att lära mig saker och ting.
Samt, så hjälpte han mig på ett bra sätt och tyvärr stoppade min sjukdom, hans sjukdom
och hans kollegas sjukdom planeringen kring intervjuträningen och att sedan ta mig ut
i arbetslivet. Välkommen till Ohlsson's liv ;)
 
I övrigt fick jag ett bra besked och det var angående att träna med Mjölby Södra IF.
Jag kommer börja provträna med dem snart och jag började redan idag med att
hårdträna, för att komma förberedd till deras träning. Lite tur att jag tränar imorgon
med Loddby på konstgräs med tanke på att provträningarna kommer att ske på
konstgräs hädanefter.
 
Jag började med styrketräning, joggade till Arvid och sedan joggade jag hem därifrån.
Det var jobbigt, men det kändes ändå bra och min fysiska form verkar riktigt bra måste
jag säga. Frågan är hur formen på en fotbollsplan är? Jag märker väl det imorgon skulle
jag tro och hoppas på en bra träning !
 
Pappa Ohlsson är "on road" och då kan allt hända !
 
Håll utkik !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0