Söndag !

Den här helgen har inneburit mindre "dator" och därför en sämre uppdatering. Jag har
haft den trenden på helgerna den senaste tiden, men så är det ibland när man är med
vänner och har kul helt enkelt.
 
Jag kommer med all säkerhet kompensera det med att skriva under veckan då det
kommer ske en hel del nya grejer, samt en del intressanta saker som gör att man
kommer skriva och möjligtvis lägga upp bilder. Ni får hålla utkik under veckan.
 
I alla fall den här helgen har spenderats med Arvid och Gusum i fredags. Sedan
följde jag med till Gusum faktiskt. Det är alltid skönt att komma iväg från den här
staden och komma ut lite på "landet" för där är trafiken mindre och stressen ligger
inte i luften på samma vis.
 
Därför ska det bli grymt härligt med att vara ifrån den här staden under veckan av
olika anledningar, men det kommer ni märka när jag skriver om händelserna, etc.
 
Jag hoppas ni hade en bra helg och uppdaterat sker nu under veckan, lovar !
 
Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0