Söndag !

Idag tog jag och mina släktingar en tripp till Stella. Det blev en hel del nya ansikten
för henne, så lite blyg var hon till en början men ju längre tid det gick desto mindre
blygsam blev hon. Dessutom blev hon glad av presenterna och det var ett plus !
 
Jag tog bara 3 bilder, men mina släktningar hade blixt-inferno med sina
kameror och mobiler. Antar att jag kommer få fler bilder senare, men jag lägger
upp dessa 3 jag har åtminstone, hehe.
 
Det var trevligt och den här dagen gör så att jag ännu mer vill bo i samma
stad som mitt barn. Jag blir så glad av att vara med henne och känna
hennes närhet, så nu får man hoppas att snacket med Mjölbys kommun går
som planerat, för att jag vill inte att processen ska ta för lång tid !
 
Moster & Stella !
 
 
 
Min mamma (Farmor) & Stella!
 
 
 
Stella sitter och dricker !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0