Onsdag !

Idag har jag gjort en del ärenden som gick förvånansvärt fort. Jag trodde det
skulle vara en del kö för att få prata om det man skulle, osv. det tog en halvtimma
med det jag skulle sammanlagt.
 
Sedan gick jag hem och ringde ett viktigt samtal som kan förändra min framtid en
hel del faktiskt. Nu är det bara att köra 100 procent för att det ska bli som jag vill
och det är min vilja som endast kan göra så at tdet blir så och detk änns tryggt
eftersom min vilja brukar ordna upp saker och ting för mig när jag väl vill något !
 
Efter det då drog jag till en gammal vän och vi drack kaffe, snacka om allt
från himmel och jord kändes det som. Det känns som att jag fick honom på den
positiva vägen igen och det känns bra. Alltid roligt att kunan finnas tillhands för en
annan människa då man märker framstegen, etc.
 
Alla behöver vi få motivation och inspiration från någon eller något. Nu ska jag
styrketräna efter att jag har lagat lite mat och sedan dra mig mot tåget, för att träffa
min kära dotter. Det ska bli underbart att få krama, leka och pussa på henne.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0