Onsdag !

Nyligen hemkommen från träningen med Loddby som kan vara den "sista" beroende
på hur det går med Mjölby Södra IF. Nu gäller det att försöka slappna av, träna,
motivera och sedan fokusera när väl dagen kommer. Steg för steg, då blir jag redo
för det som kan bli en bra start på mitt "nya" liv i Mjölby vartefter. TAGGA !
 
I övrigt är jag lite besviken på en person som skulle höra av sig om en grej och
han hörde inte av sig om det. Sedan hör han av sig och då får man inte ens höra
"Jag ber om ursäkt, för att jag inte har hört av mig". Ne, då ska personen lägga sig
och då undrar man lite.
 
Varför höra av sig innan man lägger sig om det inte är viktigt?
Varför skulle jag bry mig om att personen ska lägga sig?
 
Det jag bryr mig mest om är att man som person ska höra av sig när man
säger att man ska det och när man inte har hört av sig av någon anledning
då kan en förklaring vara läglig, samt be om ursäkt för att man inte har hört av sig !
 
Annars vann ju Milan ikväll mot Barcelona med 2-0 och jag måste säga att
det nu är väldigt skönt att få tyst på Barcelona-supportrarna som oftast brukar
vara dryga elelr ha övermodig i sig och tro att dem är omänskliga. Tyvärr dem är
mänskliga och dåliga perioder sker till och med dem som anses vara bäst i världen.
 
Fotbollen lever !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0