Ny Utmaningar !

Nu har jag kommit fram i mitt hjärta om vad jag verkligen vill med olika grejer, så
nu kommer jag satsa 100 procent inom ett område och vissa kanske vet om det.
Dock kommer jag hålla det "hemligt" för en del personer för att jag vill berätta lite
senare när jag vet om allt och att det är säkert att det blir så.
 
Det kommer att bli spännande, roligt och behövande för alla inblandade helt enkelt
Jag hoppas inga tar åt sig om jag inte berättar vad det är nu i början, men jag lovar
att jag kommer berätta när allt är glas-klart och att det verkligen blir av.
 
Dock får 1-3 personer veta det såklart och 2 st vet redan vad det är, så det ska
bli skönt att berätta för den tredje personen imorgon om hur det blir framöver, etc.
 
Tagga för fan och ge aldrig upp i livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0