NHL-Natt !

Jag kom hem för en timma sedan ungefär från min kära kusin. Vi såg på
Shakhtar - Dortmund & Real Madrid - Manchester United, men innan spelade
vi FIFA13 med Rubin Kazan som vi köpte unga spelare till och fixade in andra
bra lirare som var "obundna".
 
Nu sitter jag här och ser på Ottawa - Pittsburgh och jag hoppas att Erik Karlsson
sätter stopp för Malkin, Crosby och dem andra lirarna hos Pittsburgh. Jag är neutral
egentligen, men man värnar ju om sina Svenskar ändå så varför inte smyg heja
på Ottwa för en natt ;)
 
I övrigt gillar jag mina NHL-nätter som jag har någon gång i veckan eller varannan vecka
beroende på hur mycket jag har att göra, etc. Dock trivs jag med dem, då det är bra
hockey och att det händer en hel del under dessa matcher som jag ser.
 
Love NHL !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0