Lördag !

Igår blev det en spontan utgång med några vänner. Det blev lugnt
och det var trevligt att komma ut bland folk eftersom det var längesen.
 
Idag har man kollat på Engelska F.A Cupen. Jag såg på Luton Town - Millwall
och Arsenal - Blackburn. Hemmalagen förlorao ch humöret är inte på topp nu
om vi säger så me tanke på hur matchen såg ut för Arsenal.
 
Sedn förlorade FBK mot LHC också på hemmaplan och det gör inte något bättre
. Vilken lördag säger jag bara, men ska strax dra mig till en vän som har fyllde år igår.
Vi ska käka pizza, se film, sancka och förmodligen se hockeyn som går på TV10 kl 21.
 
Det blir en härlig lördag detta och jag hoppas er lördag blir bra också.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0