Gusum !

Jag har varit med  Martin "Gusum" i 2 dagar. Han kom till mig i torsdags och slaggade
över till igår, sedan tog vi bussen till honom och nu är jag äntligen hemma. Vi har chillat
för det mesta, snackat, lyssnat på musik & spelat Far Cry 3 som jag är såld på.
 
Just nu lyssnar jag på gammal techno, fixar nya sängkläder, ordnat med tvätten &
strax ska jag käka lite mat innan jag rör mig till Jocke som behövde hjälp med flytten.
Vad gör man inte för sina vänner?!
 
I övrigt hoppas jag att Far Cry 3 blir nedladdat tills jag kommer hem, så ska jag
installera det och sedan spela det imorgon efter att jag har klippt faktiskt. Äntligen
blir jag av med mitt hår, hehe.
 
Jag hoppas er helg är lika underhållande som min och jag ber om ursäkt
för dålig uppdatering kring min blogg, men ibland har man ett liv ;)
 
Håll utkik i veckan vet jag, för då jävlar :)
 

Nu lite bilder på mig och Gusum !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0