FIFA13 [Arsenal]

Jag vann alla titlar jag kunde vinna med mitt Arsenal och jag är
väldigt nöjd med hur säsongen blev med andra ord. Sedan harj ga tagit över Rysland som
landslag också, men tror jag ska avgå för att jag vill ha något roligare landslag helt enkelt.
 
 
Startelvan & formationen: 4-2-3-1
 
 
Bänken:
 
 

 
 
Ligastatistik:
 

 
Ligacupen:
 

 
F.A-cupen:
 

 
CL-statistik:
 
 
 
 
 
 
 
Sådär, bilderna talar sitt tydliga språk skulle jag tro, hehe. Nu har jag inlett den
nya säsongen med att köpa in flera spelare och det är mest till min backlinje och
mittfält. Därför blir det att göra laget mer komplett i Januarifönstret och till nästa
säsong för då ska jag värva in 2 anfallare och 2 klockrena yttrar.
 
Håll utkik !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0