En Nice kväll !

Denna lördagskväll var rätt nice med min kära vän Jocke. Vi åt på "Gu va gott"
och sedan gick vi til lhonom där vi snackade, drack lite whiskey och kollade på
Florida - Tampa Bay. Matchen slutade 5-6 till Tampa Bay efter förlängning och den
matchen var den bästa hittills under denna NHL-Säsong utan att tveka !
 
Nu sitter jag och lyssnar på D-block and S-te-fan medan man spelar lite
nostalgi CS 1.6 med min bror, hehe. Annars ska jag dricka läsk, äta chips
och sep å någon film med min bror om en stund, fö att sedan sova.
 
Imorgon ska vi upp tidigt eftersom att min släkt ska fira min dotter och det
tar 50 minuter till Mjölby ungefär. Det ska bli trevligt och det kommer troligtvis
upp bilder imorgon på firandet, hihi.
 
Hoppas ni har haft en bra lördag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0