En klockren helg !

Jag hade en klockren fredagkväll/natt i Gusum igår och jag kom hem idag
på kvällen efter lite om och men angående buss, etc. Dock hade jag, Martin
(Gusum) och Virre riktigt roligt med olika spel, snack, musik och annat stört
som bara vi 3 kan styra med, hehe.
 
Underbart vare mina ponkar och hoppas vi kör fler gånger. Idag drog jag direkt
till Arvid, då det inte blev något med äggskallebyn eftersom bussen kom för tidigt
i Gusum, så man missade bussen hem. Därför kom jag hem rätt sent på kvällen
och äggbyn trippen blev inställd pga det.
 
Jag och Arvid körde Halo, FIFA, snacka och allmänt chilla då bådaä r snoriga, hehe.
Jag är så speciell att jag har smittat honom och han har inte varit sjuk på 5 år.
Pappa Ohlsson gör alltid det omöjliga möjligt fattar ni ?!!
 
Pricken över i:et var att mitt kära Färjestad gör det igen. Dem vann mot HV71
med 2-1 och det är så skönt att vinna mot just HV, eftersom att dem är alltid
jobbiga att slå. Åtminstone för Färjestad, men nu har vi 2 raka segrar mot just
HV och det är kalas banne mig !!
 
Hoppas ni har haft en klockren helg ni också !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0