Torsdag !

Jävla FBK som inte får 2-2 i matcher mot Luleå. Lite irriterad på att man
är det bättre laget i 2 perioder, men så går man ut i Sudden och bjuder på
det avgörande målet, usch !!

Det är väl bara att vinna 3 raka nu och köra för klubbmärket om nu spelarna
kan göra det och tänka dem banorna. Ja, tappa aldrig tron är väl en grej man
har lärt sig och jag hoppas dem har tron kvar för annars är det kört !

I vilket fall som helst hade jag besök av Gusum & Virre. Det var trevligt med
lite pizza innan matchen som uppladdning och sedan se på matchen som
innehöll en hel del känslor eftersom det svängde mellan perioderna, samt så
spelade Luleå riktigt fult stundtals och domaren hade en dålig dag på sitt jobb.

Imorgon blir det nytagna bilder på min dotter skulle jag tro, för jag ska dit
på förmiddagen under 2 timmar ungefär. Det ska bli skönt att träffa henne
igen och det ska bli kul om hon gör något nytt som man inte har sett.

Jag hoppas ni har haft en bra torsdag och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0