Torsdag !

Den här dagen har varit väldig seg, tyvärr men det går jag beskylla mig själv på
tack vare att jag var uppe sent med mitt kära FM. Jävla spel som är lite beroende
framkallade i dessa dystra tider eller betänkande tider är säkert ett bättre uttryck att
skriva på, men jag känner mig riktigt på gång idag och hoppas dagen imorgon blir en
klockren dag som gör att helgen blir en kalas helg för det behövs.

I alla fall idag har jag varit med Hemström under eftermiddagen och vi lyssnade
på musik, snackade, drack kaffe och jag visade honom lite Hardstyle-event från
2005 och lite nyare events också såklart. Det var trevligt som vanligt och nu ikväll
har jag tränat styrketräning som börjar ge mer och mer, hihi. Virre sade senast
igår " Fan, vad vältränad du har blivit". Det var när jag skulle byta om, skönt
att höra att träningen ger något.

Jag ska snart duscha, fixa lite i rummet och sedan ska jag möta Martin (Gusum)
enär han är klar med det han gör i detta nu. Vi ska väl bara umgås, ta en promenad
och sedan sova för att vara utvilade inför imorgon. Det vankas fest, men jag ska vara
nykter i och med att jag tränar, men blir väl 2-3 öl skulle jag tro i vilket fall.

Jag lägger upp lite musik imorgon för att göra er "fest-sugna" till helgen eller att
ni kan gotta er med bra musik om ni inte ska ha kul.

Håll utkik !
 
 
 
Jag saknar förövrigt min dotter (Stella) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0