Torsdag !

Idag träffade jag min kära dotter som blir mer och mer busig, haha. Jag
hoppas vi ses på lrödag också, men det får jag reda på imorgon eller något.

I övrigt har jag varit med Hemström hela dagen då vi började spela ett nytt
spel, åtminstone för mig. Det var okej, men inget "wow" spel, dock väldigt
simpelt med tanke på att det är ett bra "LAN" spel som man kan spela med
sina vänner på helgerna, osv.

Annars hoppas jag att den här helgen blir så klockren so mden kan bli, men
jag är beredd på att något kan skita sig, så man inte blir besviken i onödan.
Därför harj ag en skeptisk tanke, men jag hoppas innerligt att jag har fel !

Jag får se vad som sker imorgon, men något som är säkert så är det att
jag ska kötta imorgon med styrketräningen och kanske ta en löprunda om
jag inte hittar på något bättre !

Jag hoppas ni får en bra helg också. Sköt om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0