Tisdag !

Aaa lite seg man kan vara ibland, haha fy fan längesen man sov 15 timmar
men vad gör man inte för sin älskade sömn ;)

Aja, blev ingen tripp till min dotter tyvärr. Inget man kan göra, får hoppas samtalen
med Mjölbys kommun går väldigt bra och att det innebär lägenhet för det är rörigt
att bo i en annan stad än sitt barn. Det ska bara bli ändring på det !

I övrigt är vädret riktigt fint och snart kan man bege sig ut till fotbollsplanerna
för att spela utan att behöva tänka på vädret, osv. Det kommer att bli underbart när
man bara kan bege sig ut och kicka lite boll för sig själv eller med några polare.

Något jag diggar med mig själv är att jag inte är "beroende" av andra människor för jag
kan träna, vara själv och sysselsätta mig ensam. Jag tycker synd om dem andra som är
beroende av andra och måste göra saker med andra för att hitta glädjen eller inspirationen.
 
När det väl kommer till kritan så är din vilja allt, lär dig det snabbt istället för
att gömma dig bakom andra människor ;)
 
Nu blir det kaffe, musik och styrketräning innan promenaden ner till Robin blir av.
Jag hoppas att Färjestad vinner mot Luleå ikväll och att Zlatan sänker Barcelona !

Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0