Tisdag !

Idag var jag hos jobbcoachen och det gick som smort kändes det
som, då hon är på min linje att jag ska ägna all tid till att försöka få något
jobb nu framöver för att få erfarenhet och nya referenser i CV:t.

Jag blev rekommenderad av henne att skicka mitt CV och ett personligt brev
till hennes kollega som sänder ut deras klienter till ett företag inom lager och
jag var en av dem och det är ungefär 7-10 st andra också.

Sedan när jag kom hem och hade ordnat med det där då ringde jag
Mjölbykommun som inte alls var hjälpsamma då dem inte kan hjälpa
andra utanför kommunen trots att mitt barn bor där som behöver
sin far också. Sjukt !
 
Efter det drog jag hem och fixade lite innan ja följde med Martin (Gusum) till
Gusum just för att umgås med honom lite och bara få komma iväg från denna
råtthåla till stad, hehe. Vi spelade olika spel, snackade, chillade och bara hade kul.

Jag kom hem för en stund sedan och nu ser jag på Dortmund - Malaga
och styrketränar lite, så ska jag ta proteindrycken som är i kylen och
väntar på att få bli uppdrucken.
 
Hemmagjord proteindryck är det ska tilläggas. 3 st ägg, 2 dl yoghurt och 2 dl mjölk.
Det blir mums vill jag lova och testa det för i proteinförpackningarna
till träning som de flesta köper är det en massa skit i.

Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0