Söndag !

Den här helgen har varit redigt nice med polare och spelkvällar måste
jag skriva. Jag har njutit en hel del faktiskt och jag beundrar hur bra jag är
på spel ibland då menar jag olika typer av spel. Spelnörd och fotbollsnörd är väl
en bra kombination ibland, hehe.
 
Tyvärr vann Luleå med 4-1 i matcher och dem möter SAIK i finalen med andra ord.
Dock tror jag på SAIK att dem vinner mot Luleå med 4-2 i matcher eller något.

Imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter som innebär att fokusera på alla
fotbollsträningarna, osv. Nu blir det att komma in i laget på ett bra sätt och
sedan visa i matcherna med U-laget att jag hör hemma i A-laget.

Låt äventyret börja ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0