Söndag !

Den här helgen har varit kanon med polare i fredags och igår. Sedan
blev det som det blev idag, men ibland hinner man ej med ett tåg och då måste
man ju ta nästa men får man inget svar då åker man ju inte.

Överlag har helgen varit klockren med lite chillande i fredags, först med Ante
och på kvällen efterm in styrketräning gick jag till Sofia, trevligt värre. I

Igår var det grabbkväll i Gusum som gällde med spel och mysket skratt.
Vi tjockade med pizza, minipizzor, läsk och chips, hehe.

Idag ska jag ut i solen tror jag åtminstone en stund och sedan får man
se, känner mig lite nedstämd idag och jag vet vad det beror på också.
 
Ni får ha en toppen söndag !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0