Onsdag !

Officiellt klar för Mjölby Södra IF, äntligen. Detk änns som rätt steg att
ta helt enkelt främst på att utvecklas som spelare och att växa som person.
Jag kommer vara  en av de "äldre" och det i sig ger mig motivation att bli som
en "ledare" på planen, etc.

Sedan är det rätt steg med tanke på min dotter och hur jag vill utveckla den
relationen också. Tyvärr har jag, riktigt mycket nu och Stellas moder har också
ett liv, därför krockar det ibland. Jag hoppas det kan vända nu i och med att
jag ska börja med att ringa Mjölby Soc imorgon och hoppas dem kan hjälpa till.
 
I övrigt krossa Madrid, Galatsaray ikväll med 3-0. Ronaldo målskytt med
Benzema & Higuaín. Sedan fick jag vinna mot Robin på FIFA som vanligt numera.
Dock ger han mig bra matcher och jag kan bli riktigt arg ibland, haha. Wups !

Nu ska jag duscha, äta och sova :D

Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0