Måndag !

Jag kom hem för inte allt för längesen och det känns väldigt skönt att man
har duschat lite. Jag känner mig lite piggare och renare, samt har jag längtat efter
min sköna säng som jag ska lägga mig i strax.

Det har varit en väldigt bra helg med spelande, lite öl, mycket alkohol igår
med bra sällskap av kusinerna, morbror & min kära broder. Vi hade extremt
roligt och nu blir det full fokus på träningar, matcher och säsongen i
Mjölby Södra IF.
 
Nästa gång det blir röj är väl i sommar-uppehållet skulle jag tro och det
är om några månader faktiskt. Det blir säkert efterlängtat, men det blev inget
skrivande i helgen för min del och det var för att jag inte tänkte på det, hehe.

Jag kompenserar det med lite uppdateringar imorgon, ska till dottern
och jag kommer ta nya bilder på henne har jag tänkt.
 
Håll utkik imorgon och ha en bra måndags kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0