Måndag !

Kära måndag eller rättare sagt "sega-måndag" du har varit väldigt seg
speciellt efter milen som jag sprang på 45 min i 11 grader värme med underställ,
inte konstigt att min T-shirt ovanpå underställsträjan blev våt som en handduk
efter en härlig dusch. Dock har du varit en välbehövlig start på den här veckan med
olika fotbollsprogram, skön musik, lite spelade, lite lugn och härlig ungefär
som en sommaräng i mitten av Juli, men dit kommer vi förr eller senare.

Nu sitter jag här med mitt kära kaffe till en skön dvd, Scooter live in Hamburg 2010.
Den dvd:n som orsakade ett äventryr till Hamburg 2011 med kusinerna och
dåvarande flickvännen som resulterade med att 2 drömmar gick i uppfyllelse. Jag
blev pappa från den dagen eller barnet började produceras då med andra ord och
Scooter konserten är den andra drömmen ;)

Jag sitter med andra ord och summerar hur vackert ett liv kan vara och att vissa
händelser bör resultera med en bokskrivning, men den fantasin och den energin
får jag ta fram en vacker dag när min största dröm slår in som jag helst vill slå in,
för fotbollens skull. Det är den som ger mig glädje, energi, motivation, kärlek,
passion, tålamod, insyn på livet på ett helt annat sätt, etc.

Håll utkik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0