Helgen !

Igår var jag i Gusum hos "M". Vi spelade FarCry 3 för det mesta, tjocka &
snackade allmänt om allting från himmel och jord. Ungefär standard grejer, synd
att han var skadad i foten för annars hade vi kunnat löptränat eller gått en lång
promenad, eftersom vädret var bra igår.

Jag kom hem igår och "C" slaggade över till idag för att vi skulle åka till Vingåker
med "A" idag. Vilak fynd vi gjorde och jag har en känsla av att jag fynda bäst idag
då jag nästan sparade lika mycket pengar som jag handlade för. Alltså, kläderna
vi köpte i Vingåker kostar betydligt mer i butik därav "sparade" vi pengar på köpen.
 
Mitt gick på 1746 kr och jag räkande på ett ungefär att jag sparade 1650 kr. Det är
nästan för bra för att vara sant, hehe. Speciellt när man är väldigt nöjd
med köpen också och nu ska vi köra en resa varje kvartal ;)
 
Nu ska jag bara ta det lungt och se om "L" orkar ses idag, men min magkänsla
är väldigt skeptisk, tyvärr. Dock kan magkänslan ha fel, men det sker inte allt
för ofta, hehe. Annars blir det musik & lite spelande i vilket fall.
 
Nu kommer det en bild på det jag köpte:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0