Fredag !

Ja, en fredag är detta allt eftersom man hade riktigt svårt med att
sova den här natten som var och därför blev det ingen tripp till min dotter.
Jag kunde sova på morgonen i alla fall, så nu är man väl något piggare.

Jag ska möta Hemström om en stund och vi ska gå en promenad och sedan
chilla till ett avsnitt av Arrow. Vi kanske hinner spela också och det vore nice !

I övrigt får jag hem mina 2 beställda parfymer idag, äntligen. Den ena har jag för
att använda till dem dagliga tillfällen och den ena till de mer speciella tillfällena.
Ååh, det blir kalas det och jag fick ju hem mina underkläder igår med.
Oj oj säger jag bara, haha !

Ni får ha en bra fredag och jag drar upp musik ikväll. Tjing :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0