Vilken dag, usch !

Den här onsdagen är inte en av dem bättre dagarna i mitt liv direkt. Ja, mitt förra inlägg
var ju rätt tydlig med hur arg jag var, men sedan tog ju besvikelsen över helt och hållet. Därför
harm an legat osm en död fisk i sängen hela dagen tills jag kände att det var dags för fotboll
ikväll då Champions League har dragit igång igen.
 
Tyvärr buggade Sopcast serverna under kvällen, så man fick försöka finna någon skön
stream på Veetle och jag hittade en i HD. Tyvärr räckte den bara i en halvlek, sedan satt
man och försökte hitta en ny till andra halvlek men lyckades inte med det.
 
Lyckad dag som bara inneburit problem då vårat internet sluta fungera emellanåt också.
Visst finns dem som har det sämre i Afrika, men nu levar jag inte där och kan inte
anpassa mig kring det, så då känner jag att man kan klaga när man får en del problem.
 
Jag får ta ut lite negativ energi på SKyrim innan jag sover, så får man hoppas att
morgondagen kan vara bättre än denna helvetes dag !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0