Torsdag !

Idag skulle jag ha tränat, men hann inte till den med tanke på att maten inte blev klar
i tid och man kan inte cykla 1m il, träna och cykla hem igen på halvtom mage. Därför sitter
jag här vid datorn och lyssnar på musik medan man spelar FM12 med Dortmund och om en kort
stund börjar Färjestad - HV71 på TV4 sport.
 
Färjestad vinner ikväll och nyförvärvet från AHL avgör matchen. Jag tror och hoppas på
det vi har också seriens bästa målvakt, come on FBK !!!
 
I vilket fall som helst saknar jag min dotter rätt mycket. Önskar att man hade allt för att
kunna vara mer med henne och vara mer "delaktig". Det känns som att man har mer att ge
helt enkelt, men jag antar att tålamod är nyckeln och att finnas tillhands så gott det går !
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0