Tisdag !

Idag skulle jag ha träffat dottern, men ovädret imorse ställde till det tyvärr
 Regnade riktigt mycket, så dem kunde inte komma iväg och därför får man hoppas på att
dem kan komma imorgon helt enkelt, segt när saker och ting skjuts upp hela tiden.
 
Jag skulle ha tränat fotboll nu på kvällen, men jag känner mig helt yr i huvudet och kroppen
är galet seg. Jo, fotboll brukar hjälpa mot seg kropp men inte mot huvudvärk elelr yrhet rättare
sagt för då brukar det bli värre.
 
Dessutom behöver man skallen i fotbollen då man behöver vara snabb i tänkandet
och jag är seg i tanken idag, haha. Det är bara att ta nya tag på torsdag helt enkelt.
 
Ikväll ska jag streama Real Madrid - Man City och se på PSG - Dinamo Kiev som sänds på
TV6 kl 20:45 börjar matchen, men sändningen startar 20:00. Heja Madrid och Kiev ;)
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0