Söndag !

Jag har inte alls varit hemma mycket sedan i torsdags eftersom FIFA13 har
nyliken kommit ut, då har man ju kört det som in i helvete med polare och kusin.
 
Jag klagari nte då jag älskar det spelet riktigt mycket och har fastnat för det spelet
ordentligt mycket som jag inte trodde att jag skulle, men skönt att man blev överraskad
på ett positivt sätt. Jag kom hem nyss efter 2 dagar utan att vara hemma i stort sätt och
jag tycket om att vara hemifrån faktiskt.
 
Det kunde ha varit permanent att jag hade egen lya eller skulle bo med någon om
jag hade en fast inkomst varje månad dvs att ha ett jobb och jag skulle väldigt gärna vilja
ha ett jobb då slipper man känna sig som en fucking failer !
 
I vilket fall som helst träffade jag min kära dotter igår och det var lite jobbigt i
början eftersom att jag inte har träffat henne på flera veckor då kände hon inte igen
mig först, men ju längre tiden gick desto bättre blev det. Jag ska antagligen dit på onsdag
igen och fortsätta träffa henne så ofta jag kan det.
 
Jag ska uppdatera mer nu under vackans gång och det lovar jag er ! Det har varit
för dålgit uppdaterat nu i några dagar, så ska ta igen det på ett klockrent sätt :)
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0