Pappa Ohlsson are back on track !

Jag känner mig gladare än på länge och det har inget med "förhållande" att göra faktiskt.
Det räcker med att det gick riktigt bra med min första kärlek den här kvällen som är "fotbollen".
Jag gjorde en riktigt bra insats idag och spelare i laget tyckte jag var matchens spelare, etc.
 
Det känns riktigt bra efter att ha bara spelat 1 träning inför matchen, samt att Alvaro påpekade
att jag hade blivit bredare och fråga om jag lyfter skrot, hehe. Jag svarade:
" Nae, jag styrketränar och lyfter mitt barn" ;)
 
Det känns som att den gamla glada, roliga, positiva David är tillbaka snart faktiskt. Jag hoppas
det kan påverka när jag träffar min lilla dotter och hennes mor. Jag ska allt försöka väcka lite
positiva vibbar i dem båda för jag vill det och dem förtjänar det. Vi är faktiskt en familj vare
sig i motgång eller medgång och det är så det är.
 
Just ja, vi vann med 1-3 idag och Perfors som vanligt levererade med 2 mål. Det var en
sju jäkla träff han fick på och han vinner B-lagets skytteliga och A-lagets med all säkerhet !
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0