Onsdag !

Idag har man gjort en hel del sysslor hemma för att förbereda sig om man
skulle få jobb i framtiden, så man vet hur man ska göra osv. En del enkla grejer som man kan
vara lat om annars helt enkelt, men bor man ensam då måste man göra dem, så varför inte
börja innan det sker !
 
Ja efter sysslorna började jag styrketräna som var riktigt skönt för nu börjar det ta
sig med all träning.Jag börjar bli nöjdare och nöjdare, visst en bit kvar innan biffheten
sitter men det är styrkan jag vill åt och inte byggandet, så är rätt nöjd faktiskt :)
 
Efter det dök Smurre upp och vi snackade lite allmänt, kollade på film och lyssna på musik.
Det var trevligt faktiskt då vi inte ses, så ofta längre som vi gjorde tidigare.
 
Ja, en del kanske har invändningar på att jag och Tobbe börjar skriva lite smått igen. Vi är ju
lagkamrater och kan inte "hata" varandra hur länge som helst och ibland är det bra
att agera som en vuxen människa än att bete sig som en barnrumpa. Lagkamrater som kan
snacka är ett steg bara, för att ta dem andra krävs det tid, tålamod och inte en
massa tramsigheter som man håller på med när man är 15.
 
Sedan får man sjäkvlart stå för sina handlingar tidigare, men ska inte en 3 års vänskap
väga upp mer än 3-4 månader av hat? Jag menar alla gör misstag inklusive dem som klagar
på andra utan att veta all fakta eller det som är sant.
 
Håll utkik lägger upp musik imorgon :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0