Onsdag !

Jag sitter och spelar med Dortmund på karriärläget "Favoritlag" och jag kommer
skriva statisik om en stund om hur det gick under säsongen, etc. För övrigt vilar jag
fortfarande mitt kära knä och håller tummarna på att man får börja jobba som tim-anställd på
Stadiumlagret här i Norrköping.
 
Ikväll ska jag träna styrka och eventuellt träffa Robin, men han är ju alltid upptagen
med sin flickvän. Killen som inte skulle bli lika isolerad som i det tidigare förhållandet.
Face it du är likadan som tidigare !
 
Annars ska jag allt försöka ta mig ett snack med några grabbar angående Liseberg
om vi ska åka eller ej, för det börjar bli dags att planera om vi ska åka eftersom Liseberg
stänger 1:e Oktober.
 
Ja, annars blir det att städa lite och chilla skulle jag tro. Aja, håll utkik jag lägger
upp någon/några låt/låtar ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0