Måndag !

Idag har mar träffat en polare man tappade kontakten med av olika anledningar och
vi hade en sådan dag som vi hade "förr". Vi pratade allt från himmel och jord, men mest fotboll
såklart eftersom vi är tokiga i den sporten, hehe.
 
Vi var först här där jag visade olika spel, drack kaffe och kollade på fotbollsmål från helgens
Premier league omgång. Sedan cyklade vi hem till honom eller rättare sagt hans syrras lägenhet
där jag kollade på hans dator och konstaterade att felet låg på mobilabredbandet och inte laptopen.
 
Sedan körde vi lite FIFA efter det och jag vann me 5-4 i matcher. Sista matchen var en
helt galen match som gick till straffar och jag vann, hehe.
 
Nu blir det mat och sedan styrketräning som jag harl ängtat i 2 dagar på. Det har varit en
trevlig dag allt och imorgon väntar förhoppningsvis en härlig dag med dottern och hennes mor.
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0