Måndag !

Ja, den här dagen känns lite avslagen faktiskt och det har väl med allt som har skett
den senaste tiden skulle jag tro. När det väl kommer till kritan behöver man ta en dag där man
inte gör ett skit och låter känslorna komma ur på olika sätt. När man har haft en sådan dag då
brukar nästa dag bli genast mycket bättre och man har fått nya krafter till att göra saker som
man mår bra utav och det behövs känner jag !
 
I övrigt har jag kollat på OTH avsnitt, lyssnar på Shinedown, jag ska se "Eurogoals" som
startar17:30 och efter det ska jag med all säkrehet se "Eurotalk". När jag har sett det där, då
blir det att styrketräna lite för att tömma mig helt på den dåliga känslan jag har.
 
Jag ska försöka lägga upp någon låt om ett tag, håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0