Man får vad man förtjänar !

Nu är gränsen nådd och dropparna har slutat droppa. Det finns gränser på hur man
behandlar en människa och alla vet att man får vad man förtjänar teknisktsätt. Jag undrar
hur jag kan förtjäna all skit som jag får från dig?
 
När jag inte har gjort något för att få all skit. Det kanske är just det som är problemet
att jag inte har gjort något och då måste kvinnan skapa sin lilla "spänning". Jag kan förstå varför
du har torskat en del vänner och allt för det här beteendet håller inte i längden. Det måste du också
inse innan det blir till en överdrift, men det är bra att du stöter bort personen som har stannat kvar
trots all skit man har fått tidigare, men nu är det slut med det !
 
Grattis och hoppas du är nöjd. Nu får du precis bli hur arg som helst, men
du ska veta att jag är 10 gånger argare på dig efter allting och besviken på köpet.
 
Håll utkik, skriver om en match ikväll och lägger upp låtar också !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0