Lördag !

Idag skulle man ha varit med kusinen, men han är inte helt frisk ännu och därför har
jag sett på Hamburg - Dortmund som slutade 3-2 ien galen match. Dortmund bör ha vunnit
med tanke på alla lägen man brände, osv.
 
Efter matchen har jag ätit 3 tacosrullar, spelat FM12 med Furth, spelat CS & bara chillar.
Jag tar kvällen som den kommer nu och får se om någon hör av sig för det skedde igår nämligen.

Jag trodde jag skulle vara själv igår kväll och bara ligga i sängen medan man hade igång olika
DVD:r, men Arvid hörde av sig och vi körde en spelkväll hos Ante. Det var riktigt kul faktiskt och
det blev en längre kväll/natt än vad det skulle bli, men det var det värt !
 
Strax ska jag se på Fredagspanelen på Sweclockers tror jag medan man spelar FM. Ja, man
får väl se hur kvällen slutar sen helt enkelt, hoppas ni får en bra lördag och håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0