Karate goes Tarzan !

Ja, sådär kändes det igår när man var med ponkarna och drack lite alkohol. Vi spelade
NHL, Fifa & COD medan vi dunka lite musik. Det var riktigt trevligt att dem kom hit
igår och sedan drog vi till Cromwell på Kungsgatan där man träffade 2 gamla polare.
 
Jag undrar vad jag har gjort med min panna faktiskt, ett litet sår och det gör skapligt ont
i huvudet för tillfället, haha. Dock känns det bra i kroppen och allt annat så är redo för
rond 2 ikväll. Jag ska till kusinen och umgås lite med alkohol osv.
 
Jag kanske skriver senare för jag tar med laptopen dit ifall man blir sugen på någon
film eller att spela FM12 med Leeds, hehe. Ikväll kommer de andra 2 kusinerna också,
så detta kan bli en riktigt bra kväll också.
 
Håll utkik och ha en bra lördag !
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0