I'm The Dragonborn !!

Nu har man börjar spela Skyrim igen efter en paus på en månad ungefär eller mer
kanske det är, hehe. Jag började idag igen och jag har redan förbättrat min gubbe avsevärt
men det är för att jag har hittat handskar som improves 20 procent i armor och wapon när
jag använder mig av "smithing" som är att man uppgraderar wapon och armor helt enkelt.
 
Jag är strax på level 37 och har 528 i armor redan och jag diggar mina vapen än så länge. Tur
att vapnen man har gör, så att man kan gå upp i "Enchanting" det innebär att man kan lägga
på att man skadar 20 procent mer i health eller att man dödar Magic gubbar lättare t.ex.
 
Mitt Dawnbreaker vapen är 10 points fire på alla jag skadar exempelvis och mitt Ebony sword
används utav 20 procent mer i health på varje attack, så därför kan jag gå upp i Enchanting.
 
Enchanting kan göra, så att man skadar drakar lättare om man lägger sin "Perk" på
en "Enchanting" skill som man kan när man går upp i level helt enkelt.
 
Det är mycket benämningar ser jag och allt är på Engelska, men jag hoppas ni förstår
och att jag förklarade bra. Jag vet inte vilka som läser eller inte, så  vissa kanske förstår
om någon av er kör Skyrim The Elders Scrolls...!
 
Till er andra, skriver jag att ni får stå ut med detta och kan ni får hålla ögona öppna
för att som kommer upp vartefter !
 
Håll utkik och ha en bra fredag !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0