Fredag !

Det är fint väder denna dag och det är positivt istället för att det är regn, moln och grått.
Jag spelar med Heerenveen igen och jag har glömt hur grymt lag jag har byggt upp med
den lilla klubben i Holland. Jag får in 3-4 nyckelspelare till nästa säsong och 12-15 ungdomar
som kommer att vara i mitt U-19 lag.
 
Strax ska jag ta lite käk till Ryssland - Nordirland låter väl inte som en "rolig" match, men
jag tror det kan bli en intressant match eftersom det är en VM-kval match  och dem matcherna
brukar innebära att det smäller lite extra, hehe.
 
Ikväll ska jag träna styrka innan Holland - Turkiet spelar vid 21:00, så det blir en dag med
VM-kval helt enkelt och får se ska förmodligen tjocka lite till Holland matchen med läsk och
chips. Det blir en fredag där jag är hemma och tar det lugnt tror jag.
 
Jag hoppas ni får en bra fredag och håll utkik :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0