Fredag !

Nu är det fredag och jag hade en spelnatt igår med att inviga FIFA13 hos Arvid. Det
spelat var klockrent må jag säga, det bästa var att man kan vara förbundskapten medan
 man är manager för ett klubblag samtidigt. Sedan gillar jag försvarsspelet och de offensiva
löpningarna som sina medspelare tar allt oftare på FIFA13 än på 12:an.
 
Nu har jag kört lite hnatlar och kommit på sköna träningsmetoder när man
kör med 2 st 4 viktare, rätt ksönt tat komma på nya knep som känns bra för sin kropp
och kan även användes till att värma upp kroppen inför de större vikterna om man vill det.
 
Jag ska förmodligen på en spelkväll/natt till då jag ska till min kusin ikväll
förhoppningsvis och jag hoppas på det alltså. Det var ett tag sedan vi sågs nu tyvärr
men bara att köra hårt när det väl sker !
 
Jag hoppas ni får ne bra fedag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0