FM12 [Greuther Furth]

Jag har spelat en säsong med Greuther Furth på FM. Jag vann ligan och Tyska Cupen.
Det blir Europa League nästa säsong med andra ord och förhoppningsvis kan jag skrälla
i Bundesliga. Det vore kul att spela CL med Furth, hehe.
 
Liga-statistik:
 
34 matcher= 34 vinster= 100-24= +76 i målskillnad= 102 poäng. Jag hamna
30 poäng före 2:an Dusseldorf.
 
Årets Skyttekung:Erwin Hoffer med 19 mål (Frankfurt)
 
Årets Spelare: Sercan Sararer (Greuther Furth)
 
Årets Manager: Christopher Klaus (Greuther Furth)
 
Årets Assistkung:Felix Klaus med 17 assist (Greuther Furth)
 
Tyska Cupen-statistik:
 
Jag slog ut: Kiel, Hertha Berlin, Bochum, Hoffenheim (kvartsfinalen),
Dusseldorf (Semifinalen) & Dortmund med 3-2 i Finalen.
 
Tyska Cupen Skyttekung: Robert Lewandowski med 5 mål (Dortmund)
 
Tyska Cupen Assistkung: Shinji Kagawa med 6 assist (Dortmund)
 
Jag är nöjd med säsongen i stort då många gjorde mål och mina yttrar var dem som
var bäst för mig. Nöthe som bruakr vara målfarlig hade en hel del svackor den här säsongen
och därför ska jag buda på Hamburgs unga Sydkorean Son Heung-Min som är 19 år.
 
I övrigt ska jag köpa in erfarna Bundesliga spelare, men som ändå är unga får se om man
får dem man har tänkt sig annars får man väl hitta bra ersättare helt enkelt.
 
Håll utkik !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0