FIFA12 [Zenit]

Då har man spelat en säsong av ryska ligan och ryska cupen. Det slutade med att
jag vann dubbeln och jag var ohotad ända från start. Jag är obesegrad i både liga och cup
plus att Doumbia var helt makalös denna säsongen.
 
Det här laget är det roligaste jag har spelat med allt har klickat perfekt och jag har skiftat
spelare men ändå får jag in nästan bättre. Det är väl ett byte som gör mig ganska irriterad och
det var att jag sålde Danny för 43 mille och köper in Hamsik som har varit usel, får hoppas han
gör det bättre ifrån sigunder andra säsongen, för annars blir det säljning i Januarifönstret !
 
Startelvan och formationen:4-2-3-1
 
Målvakt: Akinfeev (86) (kapten)
 
Backar: Anyukov (81), Bruno Alves (82), Lombaerts (80 & Criscito (84)

Defensiva mittfältare: Denisov (80) & M'vila (83)
 
Yttrar: McGeady (84) & Hulk (86)

Offensiv mittfältare: Marek Hamsik (85)
 
Anfallare: Seydou Doumbia (83)
 
Bänk: Fanni (79), Tasci (78), Taiwo (80), Kuzmanovic (78), Bystrov (79),
Milos Krasic (84) & Javier Hernandez (83)
 
Seydou Doumbia gjorde 36 mål på 27 matcher och det har inte hänt tidigare för mig i alla
fall på FIFA att en anfallare gör sådär många mål på så få spelade matcher.
 
Jag ska antagligen köpa någon istället för Denisov och någon istället för Bruno Alves.
Dessutom ska jag köpa in talanger till laget och sälja dem äldre spelarna. Jag tror den här
säsongen kan bli riktigt bra.
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0