FIFA12 [SpVgg Greuther Furth]

Ja, nu har man lirat en säsong med Greuther Furth och jag tog steget upp till
högtsa ligan i Tyskland på ett övertygande sätt då jag vann varenda match i ligan. Dock
misslyckades jag ordentligt i cupen, men men bara att ta nya tag !
 
Startelvan och formationen: 4-3-3
 
Målvakt: Max grun (74)
 
Backar: Schröck (74), Kraus (71), Bocchetti (79) & Taiwo (80)
 
Defensiv mitt: Johannes Geis (71)
 
Centrala mittfältare: Alan Patrick (75) & Abou Diaby (78)
 
Yttrar: Felix Klaus (74) & Sercan Sararer (78)
 
Anfallare: Christopher Nöthe (75)
 
Bänk: Bernd Nehrig (73), Mavraj (73), Furstner (71), Prib (71), Krasic (83),
Gyan (82) & Sow (85)
 
Liga-statistik:
 
34 matcher= 34 vinster= 99-21= +78 i målskillnad= 102 poäng !
 
Skyttekung:Christopher Nöthe med 34 mål (SpVgg Greuther Furth)
 
Assistkung:Prib med 18 assist (SpVgg Greuther Furth)
 
Hållna nollor:Kirschbaum med 11 hållna nollor (Energie Cottbus)
 
Jag ska allt försöka sälja Nilmar och Gyan för att köpa in en hel del spelare för dem
pengarna eftersom dem har varit kassa rent ut sagt trots att dem ska vara bra.
 
Kommande säsong ska jag ta mig ut i Europa och gå långt i cupen. Nu ska vi få in titlar till
lilla Greuther Furth för fan !
 
Håll utkik !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0